Se mere

Alma Clinic

Et nyt digitalt udtryk med en rød tråd.

Klient: Alma Clinic

Fokus: Indhold til sociale medier

Påbegyndt i:
2019

Den nyopstartede klinik Alma Aesthetic Clinic er ejet af Vivian Thygesen. Vivian stod i en situation, hvor hun havde et fedt produkt – i hendes kosmetiske behandlinger – men manglede en måde at trække opmærksomhed til disse.

Vores samarbejde med Vivian og hendes klinik har efterhånden været et længere forløb, hvor vi har hjulpet hende med at udforme sit brand. Vi har lavet alt fra en hjemmeside, til annoncer på sociale medier. I hele samarbejdet har vi lagt vægt på klinikkens unikke kvaliteter. Kvaliteter som byder på naturlige resultater, en personlig relation til kunderne og klinikkens trygge omgivelser. Det er disse kerneværdier der har været udgangspunktet for den branding vi skulle udforme for klinikkens visuelle identitet.


Her på siden kan i se nogle af de billeder vi har taget til Vivian, men med vores længere samarbejde er det blevet til mange promotionsbilleder, som Vivian både selv har kunne udnytte på hendes sociale medier, men som vi også har kunne bruge til at hjælpe hende med annoncer på sociale medier. Annoncernes virkning er i høj grad grundet billedernes udtryk, som har klinikkens kerneværdier indtænkt. Dette, sammen med annoncernes målrettethed, gør at mængden af nye kunder og nyfunden interesse for klinikken er opstået.

No items found.